Un nou proiect Nashi Store in Store și-a deschis porţile la Cluj-Napoca.
Vodnar Beauty Lounge a devenit partener în proiectul Nashi Store in Store.
Owner-ul centrului de înfrumuseţare Mihaela Vodnar este Brand Ambasador Nashi în România, iar în acest articol ne va spune povestea salonului său, dar şi ceea ce reprezintă pentru aceasta, brandul Nashi şi legătura specială creată de-a lungul timpului.
1.Mihaela, povesteşte-ne de câţi ani eşti Brand Ambasador şi parte din echipa Nashi Argan România?
În curând se împlinesc 4 ani de când am descoperit universul Nashi Argan de care m-am îndrăgostit și căruia i-am rămas loială până în ziua de azi. Nashi Brand Ambasador e un titlu de care sunt mândră în fiecare zi!
2.Ca hairstylist, dar mai ales ca Ambasador al brandului spune-ne ce îți place în filosofia Nashi?
Nashi este…unic. Un brand care-ţi intră la suflet. Excelează prin calitate, simplitate, naturaleţe, face ceea ce promite și mai presus de toate, oferă o experienţă inedită fiecărui client. Clientele s-au molipsit de dragostea mea pentru acest brand și feedback-ul lor este mereu unul pozitiv, fie că e vorba de experienţa în salon sau de recomandarea utilizării produselor Nashi acasă. Mai mult decât atât, grija pentru mediu, etica și programul de sustenabilitate pe care și salonul nostru l-a adoptat, fac ca acest brand să exceleze și să fie cu adevărat… unic.
3.Care este povestea salonului şi de cât timp ai deschis Academia de coafori?
Povestea salonului a început acum 15 ani din pasiunea de a lucra cu oamenii și de la ideea de a oferi clienţilor o experienţă frumoasă și inedită. Academia a pornit din dorinţa de oferi o moștenire pentru următoarelor generaţii de hairstylisti. De 10 ani ne bucurăm să avem peste câteva sute de tineri cursanţi care au decis să-și transforme pasiunea într-o meserie în care activează și excelează și care şi-au deschis propriile business-uri, atât în ţară, cât și în străinătate.
4.Ce înseamnă pentru tine proiectul Nashi Store in Store?
Prin adoptarea acestui proiect am reușit să aduc mai aproape acest brand de sufletul salonului. Nashi Store in Store înseamnă o experienţă unică pentru fiecare persoană care ne trece pragul și alege să facă parte din universul Nashi. Produsele de calitate și consultanţă personalizată în momentul achiziţiei, crează un circuit armonios între grija de sine şi brandul favorit.
5.Ne bucurăm că ai ales să faci parte din proiectul Nashi Store in Store. Ca Brand Ambasador Nashi partea de revânzare de produse o realizai şi anterior, care este acum diferenţa, având Nashi Store In Store?
În primul rând, imaginea de ansamblu a standului Nashi și prezenţa lui permanentă în salon. Înainte, parcă lipsea ceva, acum, experienţa pe care dorim să o oferim este completă. În al doilea rând, punem la dispoziția clienţilor o diversitate de produse, pentru toate nevoile și dorinţele lor. Foarte rar se întâmple să fim întrebaţi de un produs și să nu îl avem la dispoziţie, dar acest lucru se întâmplă doar când e vorba de produsele sezoniere, precum cele din gama Nashi Sun.
6.Care sunt tratamentele și produsele Nashi, cele mai solicitate și apreciate de clienții tăi?
Deși fiecare produs este iubit şi apreciat de către clienţi, există într-adevăr câteva în topul favoritelor. Clasicul șampon și balsam! Un combo nemuritor, iar după acestea, un top 3 ar fi compus din: masca Instant, șamponul Blondy Joy și cel din linia Filler Therapy. Desigur, în sezonul de vară, produsele Nashi Sun sunt cele mai căutate. Când vine vorba de tratamente, Nashi Filler Therapy, tratamentul în trei pași este de departe cel mai dorit de către cliente!
7.Ce spun clienţii care au parte de experienţa Nashi Store In Store în cadrul salonului?
Feedback-ul clienţilor este foarte important pentru noi. Luăm fiecare review în serios și încercăm mereu să devenim mai buni. Fiecare vizită în Nashi Store in Store începe și se termină cu un zâmbet. Fiecare client are parte de o consultanţă personalizată în care echipa ascultă cu atenţie nevoile clientului, explică beneficiile produselor dorite și oferă cea mai bună opţiune în funcţie de fiecare tip de client. Diversitatea produselor le surprinde pe femei, care sunt curioase de beneficiile fiecărui produs în parte. Ele se declară mereu mulţumite și se simt răsfăţate la fiecare vizită, iar bărbaţii pot descoperii produse, special create pentru nevoile lor.
8.Spune-ne despre echipa ta și despre ce face ca salonul tău, să fie diferit?
Am creat pentru clienţii noștri o oază de detașare, din dorinţa realizării unui refugiu de răsfăţ drama-free aproape totuși de inima Clujului, dar și un mediu relaxant unde ei pot să își continue în pace activitatea (remote).
Echipa VODNAR Beauty Lounge contribuie, evident la crearea şi menţinerea unei atmosfere speciale a salonului. Între noi există o energie care ne sincronizează, vorbim de o sinergie bazată pe încredere și respect. Rezonăm unul cu celălalt pentru că suntem persoane deschise și transparente, iar printre obiectivele noastre se numără oferirea de servicii premium și cearea unei experiențe de calitate.
9.Traversăm o perioadă plină de încercări la nivel global, iar legătura comunităţii: de prieteni, parteneri şi clienţi este mai importantă ca oricând, povesteşte-ne cum a fost la evenimentul de lansare a proiectului Nashi Store in Store?
Dragostea pentru Nashi s-a molipsit mai ușor decât orice, iar acest eveniment a fost așteptat de foarte multe persoane! Cu ajutorul echipei mele am reușit să organizăm o seara minunată, unde au participat oameni apropiaţi nouă, cărora vreau să le mulţumesc încă o dată pe această cale, că au fost alături de noi la împlinirea unui vis.
10.Ce le recomanzi femeilor care iubesc sănătatea şi frumuseţea părului lor?
Să aibă grijă de părul lor, să se sfătuiască și să aibă încredere în stilistul personal când vor să-și cumpere produse profesionale sau să-și facă o schimbare de look. Mereu să aibă încredere în ELE și să aleagă doar ceea ce LOR li se potrivește, ceea ce le face să fie unice.
#nashiargan #nashistoreinstore #ikongrowingbeauty
Sursa: https://ikon.ro/2022/06/14/nashi-store-in-store-in-cluj-napoca-vodnar-beauty-lounge/